keukenbranche marketing

Wij hebben een unieke Keukenbranche marketing methode ontwikkeld, met bewezen resultaten en ervaringen.

De afgelopen jaren was investeren in marketing niet nodig. Je ontvangt marketing ondersteuning via je inkooporganisatie. Je was druk bezig met je klanten in de showroom om te zorgen dat nieuwe keukens op tijd geleverd werden. Maar nu merk je dat het rustiger wordt en wil je graag meer nieuwe bezoekers…

Klanten

Overtuigen en verleiden

Ik garandeer je een mooi effect op je verkoopresultaat door mijn ‘op maat content’. Ik adviseer je over de inzet van social media. Met eenvoudige middelen maak ik pakkende video’s. Jouw productpresentatie en klantbeleving komen op ‘een hoger level’ door groter te denken en kleiner te doen.

Video’s voor je zakelijk social media

Genereer 80% meer conversies

Bespaar ruim 61% per video

Waarom voor ons kiezen?

Samer Chalfoun/ designer/ content creator. Mijn kracht zit in het combineren van verkoop, ontwerp en marketing. Ik combineerde mijn ervaringen met innovatieve digitale marketingtechnieken waarmee ik met deze strategieën tot 95% van mijn omzet kan verkopen.

Bekijk hier onze ervaring met creatieve campagnes en pakkende content.



@Fhiaba_nederland


Website www.fhiaba.eu



[vc_row][vc_column css_animation=”bounceInLeft” css=”.vc_custom_1565810847757{background-color: #ffffff !important;}”][mvc_timeline_father title=”” size=”40″ clr=”#000000″ width=”3″][mvc_timeline_son date=”RESEARCH” size=”30″ clr=”#000000″ bgclr=”#000000″ arrowclr=”#000000″ icon=”fa fa-assistive-listening-systems” icon_size=”20″ caption_url=””] FASE 1 Investeren in onderzoek hoe klanten ‘digital’ gebruiken [/mvc_timeline_son][mvc_timeline_son date=”DESIGN & DEVELOPMENT” size=”30″ clr=”#000000″ bgclr=”#000000″ arrowclr=”#000000″ icon=”fa fa-pencil-square-o” icon_size=”20″ caption_url=””] FASE 2 Technologie integreren met data, marketing & sales [/mvc_timeline_son][mvc_timeline_son date=”TESTING & IMPLEMENTATION” size=”30″ clr=”#000000″ bgclr=”#000000″ arrowclr=”#000000″ icon=”fa fa-braille” icon_size=”20″ caption_url=””] FASE 3 Performance meten gedurende de hele ‘customer journey’ 1 video per maand 1 korte video’s per week 6 ‘animated images’ per week 3 ‘image posts’ per week [/mvc_timeline_son][mvc_timeline_son date=”EVALUATION ” size=”30″ clr=”#000000″ bgclr=”#000000″ arrowclr=”#000000″ icon=”fa fa-assistive-listening-systems” icon_size=”20″ caption_url=””] FASE 4 Analytics/ Targeting/ Re-targeting [/mvc_timeline_son][mvc_timeline_son date=”REPEAT” size=”30″ clr=”#000000″ bgclr=”#000000″ arrowclr=”#000000″ icon=”fa fa-refresh” icon_size=”20″] Terug naar fase 1 [/mvc_timeline_son][/mvc_timeline_father][/vc_column][/vc_row]

Waarom videomarketing in 2021 onmisbaar is voor jouw bedrijf

Social video genereert 80% meer conversies en bespaart ruim 61% per campagne.

Een mooie video, waarmee je jezelf als keukenbedrijf of merk presenteert is genoeg.

Voor online zichtbaarheid is er meer(dere video’s) nodig. Mijn advies is zelfs om minimaal 1 video per 2 weken te maken.

Keukenbranche Video Marketing kosten?

Videomarketing kun je net zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt. Feitelijk is het enige wat je nodig hebt een smartphone en een computer om te starten.