Marketing in goede tijden

De afgelopen jaren was investeren in marketing niet nodig. Je ontvangt marketing ondersteuning via je inkooporganisatie. Je was druk bezig met je klanten in de showroom om te zorgen dat nieuwe keukens op tijd geleverd werden. Marketing was een overbodige luxe… Maar hoe worden winst en continuïteit samen in één doel ondergebracht?

Óók wanneer de vaart er goed in zit, moeten we ervoor zorgen dat dit zo blijft. Marketing is een essentieel onderdeel van een succesvolle en gezonde bedrijfsvoering, en zorgt voor de continuïteit van een onderneming.

Wij hebben een unieke Keukenbranche marketing methode ontwikkeld, met bewezen resultaten en ervaringen.

Klanten

Overtuigen en verleiden

Ik garandeer je een mooi effect op je verkoopresultaat door mijn ‘op maat content’. Ik adviseer je over de inzet van social media. Met eenvoudige middelen maak ik pakkende video’s. Jouw productpresentatie en klantbeleving komen op ‘een hoger level’ door groter te denken en kleiner te doen.

Video’s voor je zakelijk social media

Genereer 80% meer conversies

Bespaar ruim 61% per video

Waarom voor ons kiezen?

Samer Chalfoun/ designer/ content creator. Mijn kracht zit in het combineren van verkoop, ontwerp en marketing. Ik combineerde mijn ervaringen met innovatieve digitale marketingtechnieken waarmee ik met deze strategieën tot 95% van mijn omzet kan verkopen.

Bekijk hier onze ervaring met creatieve campagnes en pakkende content.



@Fhiaba_nederland


Website www.fhiaba.eu



Waarom videomarketing in 2021 onmisbaar is voor jouw bedrijf

Social video genereert 80% meer conversies en bespaart ruim 61% per campagne.

Een mooie video, waarmee je jezelf als keukenbedrijf of merk presenteert is genoeg.

Voor online zichtbaarheid is er meer(dere video’s) nodig. Mijn advies is zelfs om minimaal 1 video per 2 weken te maken.

Keukenbranche Video Marketing kosten?

Videomarketing kun je net zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt. Feitelijk is het enige wat je nodig hebt een smartphone en een computer om te starten.